Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΤΙΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ
Η κ. Μάγδα Μυστικού, ο μορφωτικός ακόλουθος της Ιαπωνικής Πρεσβείας κ. Tomotaka Yoshimura και η κ. Ντίνα Αναστασιάδου.
"Ελλάδα-Ιαπωνία σύμβολα ειρήνης και αρμονίας", ο τίτλος της έκθεσης στην γκαλερί ΄΄Αέναον΄΄της Αθήνας, η οποία απέδειξε στον χρόνο λειτουργίας της την αρτιότητα στις προδιαγραφές των εκθεσιακών επιλογών της.
ΓΛΥΠΤΡΙΑΣ – ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΕΛΛΑΔΑ-ΙΑΠΩΝΙΑ, ΣΥΜΒΟΛΑ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
Δημοσιογράφος – ΕΔΣΤΕ
Εικαστικός συντάκτης
Η κ. Μάγδα Μυστικού, ο μορφωτικός ακόλουθος της Ιαπωνικής Πρεσβείας κ. Tomotaka Yoshimura και η κ. Ντίνα Αναστασιάδου.
"Ελλάδα-Ιαπωνία σύμβολα ειρήνης και αρμονίας", ο τίτλος της έκθεσης στην γκαλερί ΄΄Αέναον΄΄της Αθήνας, η οποία απέδειξε στον χρόνο λειτουργίας της την αρτιότητα στις προδιαγραφές των εκθεσιακών επιλογών της.
Ακουμπώντας την ματιά μας στα έργα της Ντίνας Αναστασιάδου έχουμε δυο συγκινησιακά μεγέθη να εισπράξουμε.
Ένα είναι αυτό της συναισθηματικής ευαισθησίας με τον απαιτούμενο σεβασμό στον πολιτισμό της Ιαπωνίας και δεύτερο είναι οι κλασσικοί κανόνες της Αρχαίας Ελληνικής ζωγραφικής και γλυπτικής.
Ένα είναι αυτό της συναισθηματικής ευαισθησίας με τον απαιτούμενο σεβασμό στον πολιτισμό της Ιαπωνίας και δεύτερο είναι οι κλασσικοί κανόνες της Αρχαίας Ελληνικής ζωγραφικής και γλυπτικής.
Μεστή δουλειά αυτή των γλυπτών ακουμπά στην σχέση της με τους Βουδιστικούς ναούς στην Νara και το Kyoto όπου και έγιναν σημεία αναφοράς για την γλυπτικής της.
Οι γερανοί, πουλιά της ευτυχίας και της χαράς παίρνουν την ζωγραφικής γκάμα των διακοσμητικών μοτίβων των κιμονό.
Η χάρη της ευελιξίας των πουλιών γίνεται ένα με το πλάσιμο στην φόρμα τους ώστε η αφαιρετική τους ταυτότητα να ακουμπά στην προσωπική της γραφή.
Τα γλυπτά ζευγάρια παραδοσιακής υπόστασης από πυλό στην συνολική τους εικόνα έλκουν το παρελθόν και προσεγγίζουν το μέλλον ως ψυχολογική αναφορά ενός πολιτισμού που κρατά την ομορφιά του για τους νεότερους .
Δυναμικές και στιβαρές οι μορφές των γλυπτών της έλκουν την ταυτότητα τους από τις σχεδιαστικές ικανότητες της δημιουργού σε επίπεδο ζωγραφικής χροιάς.
Η γυμνή αθωότητα της ομορφιάς των γυναικείων πορτρέτων με sumi διαπερνά την εικόνα και μένει καθαρή με την δύναμη της καλώς εννοούμενης αισθητικής.
λιΤο κράτημα του βλέμματος με την δύναμη της ειλικρινείας της ομορφιάς που αποπνέεται είναι εν τέλει η καταλυτική έκφραση της αρμονίας .
Νεαρές γυναίκες της Ιαπωνίας αντιπαρατίθενται ζωγραφικά με τις ελληνίδες στο αγκάλιασμα της ψυχής μέσα από την αρμονία της Ιαπωνικής κουλτούρας και την ειρήνη που πάντα ήταν το ζητούμενο για την Ελλάδα.
Έργα υψηλών προδιαγραφών αυτά της καλλιτέχνιδος έχουν την απλότητα και την χάρη ανανεώνοντας τους δεσμούς της Αναστασιάδου με τις δυο πατρίδες που η ίδια τόσο πολύ αγάπησε.
Έκφραση γνώση και πάθος δημιουργίας ενσωματώνονται στις ιδιότυπες σχέσεις στοργής που καλλιέργησε η καλλιτέχνης εδώ και τριάντα χρόνια που πηγαινοέρχεται από τον ένα κόσμο στον άλλο.
Η Έκθεση αυτή αποτελεί άλλο ένα νοερό ταξίδι στην μεγάλη της αγάπη που είναι η Ιαπωνία και ο πολιτισμός της.
Στα έργα που θα περιηγηθείτε πρέπει να έχετε υπόψιν ότι ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος. Πέραν των γλυπτών που είναι ούτως ή άλλως μοναδικά και χρονοβόρα στην διαδικασία της δημιουργίας τους, το sumi ανεξίτηλο στο χρόνο δεν επιδέχεται διορθώσεις και γίνεται σε στάση οκλαδόν με διαλογισμό της δημιουργού για τον έλεγχο των κινήσεων των χεριών της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου